6 Must-Dos per u successu marketing di marca di lussu

Cummerciale di lussu

E alte prestazioni di Ferrari o u profumu persunalizatu di Le Labo - eccu ciò chì face riesce una marca.

A maiò parte di i cummircianti anu cunnisciutu chì l'esperienze sò cruciali in a gestione di a marca. Ma à a maiò parte di a nostra cunniscenza, cuncependu l'esperienze di u cunsumadore spende da u travagliu in relazione cù marche di massa. Tuttavia, i marchi di lussu sò un cuncettu completamente novu, cusì a so cummercializazione è a gestione di a marca anu ancu bisognu di un metudu assai precisu. Un studiu approfonditu di u mercatu assuciatu cù Pernod Richard ammenta questi 6 campi chì necessitanu attenzione à u disignu è furnisce una autentica esperienza di lussu.

Leggi - 5 cunsiglii per mantene i clienti moderni premium

Promuverà e credenze

Invece di solu cuntà nantu à i valori di a marca, i marchi di lussu devenu prumove e credenze à i so cunsumatori di lussu. Essendu più specifiche è segmentate, e credenze durà più. I marchi di lussu sò duverebbe solu piacè piacè i clienti chì e credenze vanu cun elli invece di piacè ogni tipu di clienti cum'è marchi di massa.

Pigliate a credenza di Ferarri in alte prestazioni per esempiu. Invece di publicità in i mass media, a marca trova a manifestazioni di Formula 1 una opzione sàviu è megliu per investisce una quantità significativa. Per rinfurzà questa credenza in la mente di u cliente, Ferrari mettite in risaltu l'azzioni in cunnessione cù e so credenze. Louis Vuitton mette un altru bonu esempiu di e credenze in l'arti. A marca hà assuciatu cun l'artista giapponese Yayoi Kusama trà e diverse cullaburazioni per lancià prudutti in edizione limitata. I marchi regulare prefettenu sparghje i so investimenti in una quantità di pezzi in i mercati massi per ghjunghje è piacè à parechji clienti pussibule. Ma i marchi di lussu mantene a so marca è l'investimenti limitati à certe credenze di a marca, cercandu di creà una sperienza orientata per i clienti affluenti.

Ti Puderete piace: 5 Cunsiglii per Hook Clients Affluent

Esse Più Ch'è Un Logo

Invece di un logò unicu, un inseme cumpletu di icone visuale apparisce in e mente di i cunsumatori di lussu annantu à una vera marca di lussu. U settu visuale pò cumprendi monogrammi, simboli di marca, loghi, culori, disegni, è parechji cuncetti ancu. Per esempiu, i prudutti di cuir di Bottega Veneta ùn mostranu nessun simbulu visuu o logò, invece chì u mudellu di cuir tissutu di i prudutti funziona cum'è a so identità. In novu, pensendu à Chanel, neru è biancu, u numeru 5, e camelie, o un pocu vestitu neru li sparisce à i nostri ochji. I marchi di lussu anu da esse selettivi in ​​quantu à sceglie i so simbuli è ripetenu constantemente l'usu di quelli per iconificà elli.

Implicà u cliente in un rituale

Fermà di furnisce i prudutti solu ùn basta micca per i marchi di lussu. Sò devenu esce da e so zone di cunfortu per serve i clienti cù servizii o rituali più unichi. Ogni cosa simplice cum'è venditori attenti è serviziu pronta à u cliente seria bonu per principià, ma di pruduce un "rituale" di cunsumu per chì i clienti anu a sperienza di a marca chì devenu pensà fora di a scatula.

A marca di perfume Le Labo hè in cima di u so ghjocu in stu campu. Approfittannu di u fattu chì a qualità di u profume si deteriora cù u tempu, anu mudificatu u metudu di compra è cuminciaru à offre una sperienza di compra unica per i cunsumatori: ogni cliente riceve u so perfume Le Labo bluccatu a mano personalmente davanti à elli mentre compra. Allora u decantatore di vetru hè marcatu cù a data chì u nome di i clienti hè stampatu annantu. I Clienti anu da mette a decantazione di vetru in u frigorifero per stabilisce almenu una settimana prima di aduprallu. Dopu stu rituale, cumprà i profumi di Le Labo diventa una sperienza individuale più cà solu cumprà un pruduttu esclusivu. Porsche pone un altru esempiu classicu. I clienti sò permessi di coglie a so nova vittura direttamente da a linea di assemblea in Germania; questu face u prucessu di spedizione hè assai creattivu è attrattivu per i cunsumatori di lussu.

A tenda hè un tempiu

I marchi di lussu devenu attente à i punti di cuntrollu per assicurassi chì ci sò cundizioni di novità constante è nuvità. Nanzu, avè una magazzina insensata era abbastanza per vende i so prudutti, ma chì ùn funerà u listessu ora. I marchi di lussu anu bisognu à pianificà spazi multifunzionali, cuntrullati per avè migliori esperienze di marca, è cumunicà credenze di a marca. I cunsumatori gustosi cunzidenu stu tipu di magazzini un tempiu.

Prada hè facendu quessa ghjustu. Questa marca high-end hà assuciatu cù u studiu di ricerca olandese AMO è u famosu architettu Rem Koolhaas è hà iniziatu un prughjettu unicu. A cullaburazione hà risultatu un prughjettu largu cumpresu "epicentri" spiciali - hà stallatu un laboratoriu di travagliu in a tenda per l'esperimenti di a sperimentazione di i clienti di u cliente. Inoltre, BMW in Munich hà creatu un showroom di tempiu simile à u cunsumadore per "sperimentà" a marca invece di una cassa inesperu.

Wrap Clienti cù Esclusività

Ogni marca chjachja fora fora dirigisce i so clienti è appughjendu i so prudutti in a gola. Ma a scena ùn hè micca listessa cù e marche di lussu. I clienti sò supponi esse tirati versu i marchi di lussu per a so exclusività garantita. Parechji cunsumatori volenu esse parte di stu gruppu, ma solu quelli chì anu una forte credenza di a marca si deve selezziunà.

Leggi - Marketing di marca di lussu

Hè per quessa chì una barriera artificiale o rituali di iniziazione deve esse introdutta per i clienti per avè accessu. Per un cliente per cumprà un pruduttu Apple premium, paganu solu u prezzu senza alcuna precondizione. Ma per i clienti per cumprà qualsiasi sacchetti Hermès "it", anu da avè una storia di compra à longu andà è un ligame intimu per guadagnà l'opportunità. Stu approcciu dà à i clienti un’ambientu di esse spiciali, invece di sfrancià li. I clienti sò ricumpinsati in stu modu per a so lealtà.

Cumunicà Legendi Per Stabilisce Un Mitu

A maiò parte di e marche regulare mettenu in cumpetizione cù altre marche è annunziate i so vantaghji nantu à elli, ma per i marchi di lussu, duveranu travaglià nantu à u stabilimentu di un mitu cumunicendu i leggeni assuciati. Rolls Royce invita uni pochi di clienti scelti à a so cumpagnia di fabricazione per visità è sperimenta u so fascinante prucessu di produzzione in modu persunale.

Assicuratevi di trasmette u mitu indirettu è coherente in tutte e spedizioni cumpresi prudutti, magazzini, è marketing. I marchi di lussu cunvince un livellu di misteru o si cunghjuntanu cù l'arte per cumunicà u mitu in un modu sublimu per ottene. Chanel implica u so creatore Coco Chanel per mantene i miti dinamichi è freschi. I cunsumatori sò alimentati da sti miti è alimentanu bè i marchi finu à oghje.

 

0 Comments

Prupone una Comment

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *