Ciò chì i Proprietari di eCommerce, Managers è Direttori anu da sapè in u tempu di Coronavirus

Cose da sapè-durante-coronavirus-epidemia

Probabilmente, avete intesu sta digià chì u settore di eCommerce pigliarà u rinfurzamentu a causa di COVID-19 Coronavirus. Semu sicuri chì sì d'accordu cù sta dichjarazione, ma duvete bisognu di alcuna chiarezza in dettaglio.

Dapoi l'ultimi mesi, avemu lettu numerosi articuli è studii di casu di sfarente imprese da paesi di alta curprità da COVID-19 per aiutà vi leghje tutti i studii di casu pertinenti più impurtanti in un locu.

Ghjè accadutu prima ancu

Prima di cumincià, duvemu capisce chì cù u casu simile in crisi SARS 2002 è 2003, Alibaba è JD.com crescenu entrambe significativamente.

U cumpurtamentu di i clienti cambia - A diferenza di prima, i clienti ora preferiscenu cumprà i prudutti in linea invece di visità i tendi invece di finestre di consegne più longu.

eGroceria - L'eGrocery hà registratu una crescita impressionante durante sta epidemia. U Meituan Dianping una cumpagnia di servizii lucali à a dumanda hà dettu chì e vende di cibi crudi, di mare, di carni è di verdura anu triplicatu.

Food - A dumanda di cibo à traversu i canali online hè aumentata rapidamente. Certi ristoranti offrenu dinò alimenti semi cotti per i so clienti si vogliu stà in casa è curanu l'alimentariu per elli.

domicilio - Diversi servizii di spedizione d'alimentariu sò stati cultivati ​​in Cina è parechje altre parti di u Mondu. Millioni di ristoranti sò aperti ma ùn sò micca capaci di gestisce ordini per via di u numeru menu di i zitelli di spedizione. A dumanda di servizii cunnessi à a spedizione sò aumentati significativamente.

Travagliu flexible - L'imprese danu l'impieghi di u travagliu nantu à a funzione lasciendu i travaglii in diverse imprese. I ghjucatori Omnichannel cum'è Ele, Meituan è JD's 7fresh anu seguitu stu prucessu per cumpiendu e so dumande.

Insurance - U settore di l'Assicuranza hè in crescita di sta stagione. Speremu chì u prucessu continuerà ancu per i prossimi anni.

Sanità - JD hà lanciatu i servizii di cunsultazione online cù i medichi è hà iniziatu un strumentu in linea per aiutà i pazienti cù e malatie croniche à mantene u so fornimentu di droga.

0 Comments

Prupone una Comment

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *